Style By Tyra

hej igen! Jag kan inte sova.. sitter här i sängen halv 3 och är så rastlös så jag vet inte vad! Funderar på att städa eller något haha. Fick förresten hem min kjol som jag bloggade om för ett tag sedan, ni vet från stylebytyra.se tycker verkligen om den sidan dom har fått in jätte mycket nya&svin snygga kläder.

sedan tyckte jag att man fick hem ett så fint paket blir ju så himla mycket roligare då, tycker ni inte? + att dom till och med hade lagt i ett glittrande hjärta där det stod "Du är vacker..glöm aldrig det. Kram Style by tyra" blir nog endel beställningar därifrån om plånboken håller med! förpackningen ser ut som bilden nedanför:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0